Subject: Küsimus Haridus- ja Teadusministeeriumist.
From: RIK üldmeil <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Maila Rajamets" <[email-masked]>
Date: Sat, 31 May 2025 09:03:07 +0300

Tere

Registrite ja Infosüsteemide Keskus edastab pöördumise asutusele, kelle
pädevusse see kuulub.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Büroohalduse tiim

6636300

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

From: Maila Rajamets <[email-masked]>
Sent: Friday, May 30, 2025 3:48 PM
To: RIK üldmeil <[email-masked]>
Subject: Küsimus Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Tere.

Küsimus Riigi Teataja osas. Statistikaamet on meie poole pöördunud,
küsimusega seaduste inglise keelsete tõlgete osas. Oskate te öelda, kuidas
sellega on? Kas tõlgitakse Riigi Teatajas ilmunud seadused või kuidas see
käib? (mind huvitab hetkel alusharidusseadus, mis jõustub 1.09.2025).

Või peab selle HTM ise tellima?

Olen tänulik, kui leiate aega (hea oleks ikka muidugi kiireks) vastuseks.

Lugupidamisega

Maila Rajamets
alushariduse valdkonna juht
Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0667| mob 5699 3654
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.hm.ee/> www.hm.ee |  <http://www.fb.com/haridusministeerium>
fb.com/haridusministeerium |  <https://twitter.com/haridusmin>
twitter.com/haridusmin